Sickness.

Fy fan för att vara sjuk! Sitter på jobbet och är kardyng-förkyld! :( Näsan rinner, huvudet dunkar, halsen svider, slemhosta, ja ursh och blä. Knaprar Panodil för glatta livet, skulle seriöst inte klara av att vara här på jobbet om det inte vore för paracetamol! <3 På tal om jobb så ringde min chef igår och meddelade att jag nu har en fast tjänst på akuten, Whoohoo!! :D Känns ju skit bra! Detta måste ju då firas, men när jag mår bättre... just nu längtar jag bara efter min säng och få soooova. Är verkligen as seg i huvudet och kan bara sitta och stirra in i väggen som ett retard hur länge som helst, haha. Detta är ju inte att rekommendera när man ska sitta och vara trevlig och lyhörd i luckan. Verkligen inte min dag i dag :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till jobbet! Vad skönt att ha fast tjänst och att du trivs så bra dessutom! :)

2013-02-16 @ 09:59:55
URL: http://emelieortegren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0