Sommaren är kort...

 
Det är snart mitten på augusti och sommaren är snart över. Det börjar redan kännas i luften att hösten är på ingång. Depressionshösten. Får en klump i magen bara jag tänker på det. Regn, kalla vindar, mörker, mörker och åter mörker. Jag har förstått att vissa föredrar hösten, that I do NOT understand...
 
Har mest tagit det lugnt under semestern, eller ja... festat en del då, höhö. Med lugnt menar jag inte haft så mycket planerat, mest tagit dagen som den kommer. Skönt det med ibland. Åkte dock med mamma och Håkan till Trondheim i en vecka (sista veckan av semestern) och hade det minst sagt sjukt bra. Allt flöt på som det skulle och jag hann med att träffa alla som jag ville. Lärde känna min kusin Thomas mycket bättre också vilket känns jätte kul. Drog ut på stan en kväll och röjde, en riiiiktigt lyckad kväll. Shoppat och badat. En alldeles för kort vecka, hade gärna stannat en till.
 
Men nu är jag tillbaka på jobbet och försöker se framåt och inte bli för depp av att det är ett år kvar tills nästa semesterperiod :P Tur att man har så fina kollegor som man trivs med så att det faktiskt går att ha det rätt gött på jobbet också :)
 
 
 
 
Denna lilla fillur har flyttat hem till mamma och Håkan nu. Siri heter hon <3 Norsk skogskatt med stamtavla, så nu ska det börja avlas! Fast först ska hon såklart få växa till sig lite då :P Jättego och fin, för stora tassar för sin lilla kropp > äkta Geving-fötter med andra ord xP Saknar så att ha en katt hemma hos mig. Hörde något om att det forskas på ett botemedel mot kattallergi. Så jag håller båda tummarna för att det ska kommer ut på marknaden snart! Vore ju total lycka om inte annat! :D
 
 
 
 
 Kan lixom inte sluta garva åt den här... dålig humor när den är som bäst xD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0