Lördag, 1 Oktober! Time flies...

                     

Kan knappt själv fatta att jag faktiskt uppdaterar min blogg! :P Okej, så konstigt kanske det inte är eftersom jag är på jobbet och det är sååååå lite patienter än så länge. Vilket iof är bra, på sitt sätt I guess. Fast klockan är ju inte så mycket än, snart vaknar alla fyllon upp från gårdagens partajande och inser att både det ena och det andra inte står riktigt rätt till :P
Duktig som jag är (nooot) har jag tagit med mig lite diagnoskodningshäften som jag kan plugga på om det blir alldeles för segt. Har den stora tentan på onsdag. Är inne i värsta tentaperioden nu så jag måste verkligen ta mig i kragen och satsa lite asså. Det senaste tiden har jag känt mig så sjukt skoltrött och bara helt jävla slö. Vill bara ligga i min säng med laptoppen i knät och kolla på något nerladdat. Erkänner att jag har blivit lat.

                                    

Men idag känner jag mig duktig. Jobbar 7-16, på en lördag! Var lite osäker till att börja med om jag skulle komma ihåg något av receptionsarbetet, då jag inte har jobbat på över en månad. Men det satt nånstans där bak i huvet trots allt. Illa annars, haha. Alzheimers varning :O

Efter jobbet kommer mamma att plocka upp mig, med någon god fika :D Har inte träffat henne på typ över 2 veckor nu så its about time! Har köpt ett "mamma ljus" till henne, tyckte det var så gulligt. Jag och Emma var inne i en alltmöjligtaffär på Kungsgatan igår, det mesta kostade typ mellan 15-20 kr. Där hittade jag ljuset, och Melissa fick en prinsesskrona ;D Bra köp med andra ord :P
Innan det tog vi en fika med Fani och Julia på Fräcka fröken. Första gången jag fikar just där. Inget jag kommer göra igen. Inte nog med att man inte fick bröd till salladen, dom hade ingen vitlöksdressing, inga brickor och räkorna var halvskalade. Smaskigt med lite krispigt räkskal i käften! hmm...
Men sällskapet var trevligt och det är ju det viktigaste dock <3

Ikväll är det iaf party som gäller. För ovanlighetens skull ;) Förfest hos Fani och sen utgång. Vi kanske ska sätta oss ute nånstans först o ta en öl eller två. Kommer bli nice iaf, det blir det jämt med dom brudarna <3











Lite bilder från i lördags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0