Shopping och movienight :)


Idag har jag varit på Ingelsta med mamsen. Har inhandlat ett par Tiamo stövlar som jag dreglade över innan julen, då låg priset på 900. Idag kostade dom 200! Visst är rea något alldeles, alldeles underbart? :P Köpte även en blus från Gina Tricot that I lööööv :) Men nu blir det inget shopping på ett tag framöver. Plånboken är så tunn som den kan bli nu! :S

Som vanligt hade jag och mamma problem väl ute på parkeringen när vi skulle hitta vår bil. Vi gick fram till en bil som vi trodde va vår. Men mamma var inte säker på om det verkligen var den. Vi stod båda och tittade in genom fönstet för att försöka identifiera något vi kände igen där inne. Mamma bad mig även att dra i handtaget på bilen för att se om den va öppen, vilket jag, som den lydiga dotter jag är, gjorde. Men dörren öppnade sig inte, kanske för att jag inte vågade dra så hårt i handtaget ifall att larmet skulle gå (!)
Tillslut fick mamma ringa Håkan för att fråga vilket registreringsnummer det är på bilen, och det visade sig vara vår bil trots allt! haha. Tur det :P

Amanda och jag.



Ikväll kom Amanda och Ilke och tittade på "The tourist" med mig och Aykut. Rätt bra kvalité på bilden och svensk text! Inte illa. Själva filmen var rätt bra, men jag trodde att den skulle vara bättre. Jag har nog lite svårt för att se Johnny Depp i en sån plain roll. Han är ju verkligen over the top i allt annat han gör, så nu blev det lite av en besvikelse. Men Angelina Jolie var lika het som vanligt och Ilkes kommentar om att hon har blivit gammal stämmer inte för fem öre!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Man såg verkligen hur gammal han har blivit...

2011-02-13 @ 12:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0