Onsdag

Nu sitter jag på jobbet igen. Idag har det varit mycket fler patienter än vad det brukar vara, vissa kommer typ 2 minuter innan sin läkartid och blir sen förbannade för att dom kommer försent då det är många innan som måste registreras. Hur tänker man då? Kom minst 15 minuter innan ditt besök ist, så du är säker på att du kommer i tid lixom. Läkarna har 15 min på varje patient, kommer du försent missar du din tid! Da!

Ibland blir man trött på otrevliga människor som tror att dom kan bete sig hur som helst. Ja, det är en SÅN dag :P

Slutar kl 17, en låååång dag med andra ord. Sen blir det att ta en fika med Emma på stan. Har inte sett henne på rätt länge nu, så det ska bli nice. Den enda dagen jag är ledig i veckan är på fredag, då har jag tvättstugan, verkligen roligt att tvätta på sin enda lediga dag. Men men. Skulle även hinna med en fika med Fani och Julia då. Det ska man nog hinna klämma in :) 

 Ciao for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0