Onsdag

Då var påsken över för denna gång. Haft det riktigt mysigt och ätit rätt mycket, som sig bör med andra ord. Var som planerat hos mamma och Håkan. Lise, Simon och Oskar närvarande vilket var roligt, och Aykut ofcourse :) Mamma och Håkan är stödfamilj åt ett syskonpar nu sedan ett tag tillbaka, så dessa små busfrön var såklart också med. Full rulle! Oskar har blivit så stor nu, och han är en riktig pajas och får mig att asgarva hela tiden! Så underbart rolig liten människa han är, love him <3 
 
 
Mitt efterlängtade påskägg :D
 
 
Mamma är en jäkel på att baka, så denna goda jordnöts-/chokladtårta fick vi moffa i oss till efterrätt :P
 
En underbar nyhet är att nästnästa helg är det beräknat att bli hela 18 + grader! Förstå?! Det är ju som en äkta svensk sommardag! Jag hade nästan gett upp hoppet här nu med tanke på all snö och dessa envisa minusgrader som har infunnit sig så sent som till april, men nu är alltså våren på ingång! Me like aloooot :D Känner att den här månaden bara kan få gå, så blir det maj, och då kan tiden få gå i slowmotion igen, fram tills september åtminstonde :P Längtar något otroligt till att knopparna ska brista på träden och att gräset ska bli grönt. Lovley! x)
 
 
 
Jag har de senaste veckorna börjat ta igen de säsonger jag missat av Vampire diaries. Är på den sista säsongen nu och har bara några avsnitt kvar innan jag måste börja kolla på tv igen med en vecka mellan avsnitten :( Man blir verkligen helt fast i den här serien, så sjukt snygga boys att man kan inte göra annat än dregla! ;) Har dock svårt att välja vem jag tycker att hon ska ta mellan Damon och Stefan, haha. No life! (...fast det lutar åt Stefan just nu).
 
Förresten tycker jag att det är klockrent att man kan lägga in sina bilder från Instagram här på bloggen då jag alltid bloggar när jag är i luckan (jobbet), jag har ju inte tillgång till mina andra bilder från datorn hemma direkt, så det är kanoners :)
 
I slutet på nästa månad har jag och Diana bestämt oss för att dra på en partykryssning, Cinderella ska vara bästa har jag hört. Ska bli skit kul :D Skulle egentligen ha åkt med mamma, Håkan och barnen till Göteborg, men känner att jag inte orkar sitta in ett trångt baksäte mellan två skrikande barn hela vägen, så kryssning får det bli! Ska försöka se till att boka i dag eller i morgon då priserna nu verkligen inte går att klaga på! Cirka 600 kr per skalle, inkluderat både middagsbuffé och lunchbuffé, älskar buffé...(buffé....Homer Simpson, haha). Aja, ska inte uttråka er mer nu, blev ett sånt där  "skriver-precis-vad-jag-kommer-att-tänka-på-för-stunden"-inlägg, kan bli så ibland.
 
 
Ciao! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0