Midsommar 2012

Självfallet sitter jag på akuten, receptionen, då ni ser att jag faktiskt uppdaterar min blogg. Detta händer ju verkligen inte ofta, för att underdriva. Jobbar 12-21, så nu är det en halvtimme kvar innan jag får skutta hem. Haha, skutta... snarare släpa. Det har varit riktigt stressigt idag, men förstå mig rätt, hellre stressigt än lugnt, när det är lugnt går tiden så sjukt sakta och jag dör lite för varje minut. Fick en liten utskällning förut med, alltid trevligt med glada patienter ;)

Snart är det midsommar! I can not belive it!
Tiden går så sjukt snabbt. Vet egentligen fortfarande inte vad som händer. Det har pratats lite löst om att vi ska vara hos Ida, tror hon bor i Igelfors eller nått åt det hållet. Men planerna är inte huggna i sten direkt, och jag är lite osäker på hur det blir med allt. Men något kul måste man ju faktiskt hitta på, iof är midsommar en sån där högtid då det alltid planeras i sista minuten, och ja.. det blir oftast misslyckat. Men förhoppningsvis gör vi det rätt i år, vad det nu blir :) Är man ledig så borde man ju faktiskt passa på att styra upp nått bra.



Det skulle ju vara rätt kul att dansa runt en midsommarstång! Det har jag inte gjort sedan jag var barn. Små grodorna och räven raskar över isen, wonderful! haha.

Tro det eller ej, men jag Tove Geving har faktiskt kollat på fotbolls-EM i år. Helt ofattbart. Jag är väl kanske inte extremt road, men jo, ibland tycker jag konstigt nog att det kan vara riktigt roligt. Speciellt om Sverige spelar då, behöver jag väl kanske inte ens säga :P I morgon är det Sverige-England, och jag hoppas! hoppas! att dom tar hem den här matchen, annars (om jag har förstått det hela rätt) så är det ganska kört, med tanke på hur dåligt det gick mot Ukraina. Vi blir ett gäng som ska sätta oss på en krog någonstans där de visar matchen på storbildsskärm, ett måste! Dricka öl och ha det allmänt gött. Ska bli nice!

Aja, slutar typ nu. See yaa mina söta!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0