Lördag? Yepp, lördag.


Idag gick jag upp klockan 9! As tidigt för att vara mig under lovet. Brukar annars gå upp vid 13-14. Men jag kände att det var dax att börja vända tillbaka dygnet så jag orkar upp på måndag! Dagen närmar sig med fasa, då börjar allvaret igen :S Det känns verkligen inte som lördag idag. Kanske för att det inte blir något festande den här helgen, eller för att varje dag har varit som lördag dom senaste veckorna! haha.

Aykut och jag har varit hemma hos Ilke idag och hjälpt honom komma i ordning i lägenheten, som han flyttade in i för tre månader sen :P Sen drog vi till min favorit pizzeria, Kardusen, och käkade kebabrulle. Den är så sjukt god där :) Kollade nyss klart på "Brokeback Mountain". Så sjukt sorglig, inte ett öga torrt kan jag lova. Missade första timmen av filmen, men d gjorde inte så mycket, man förstod handligen ändå och slutet var inte mindre tragiskt för det. Rekommenderas till alla dom som inte har sett den, eller vill se den igen. Sen att Heath Ledger är död gör det hela bara ännu mer hjärtskärande :´(



Kommentarer
Postat av: anette Lillatanta

ja snart börjar allvaret igen. Här sover vi minst 12äter frukost vid kl 13. ja på måndag är det slut med det.Har inte sett filmen skulle jag kanske göra. hanna och jag kollde på Buried i går om en kille som ligger i en kista nedgrävd. Den var inget vidare. Gillar ju lyckliga slut. Hups nu hr jag avslöjat slutet på den.kraaaaaaaaaam

2011-01-09 @ 13:54:55
URL: http://lillatantas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0