Friskförklarad?


Nu har jag iaf börjat med skolarbetet. Men än är jag inte klar på länge. Har typ tre rapporter kvar att sammanfatta, suck. Kommer kännas skönt sen när det är klart. Slippa tänka på det mer. Det är rätt puckat att man skjuter upp saker och går och mår dåligt över att man inte har gjort dom, istället för att bara ta tag i dom och få det undanstökat. Varför är det så? Blundar man för det eller är man bara lat?

Jag och Majken på Rockbageriet förra året.



Min röst har sakta men säkert börjat komma tillbaka, så det är skönt. Kände mig såpass pigg idag att Marika kunde komma hit en sväng. Satt mest i köket och snackade skit. Då jag inte har kunnat röka på några dagar p g a min hosta var det ganska gott med Majkens menthol cigaretter, som hon så snällt delade med sig av <3 Drack te med honung, som lenar halsont rätt så bra. Dock tycker jag att Strepsils halstabletter är guld värda! Tack till Emma som rekommenderade dom. Honung och citron ska det va!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0