Back in school :)


Första dagen i skolan är avklarad! Det var inte så farligt som jag trodde d skulle vara. Det var riktigt trevligt att träffa klasskamraterna igen! Dagen var förövrigt ganska lång och jag var inte hemma förens vid halv 5. Imorgon är det samma visa. Men numera kommer vi ha eget arbete på fredagar, då det är meningen att vi ska studera hemma. Så då blir det något av en lång helg! AS SKÖNT :)

Är så sjukt trött nu. Har inte hunnit vända tillbaka dygnet än, så ikväll blir det att lägga sig tidigt! Ganska snart faktiskt, skiter i om klockan bara är 9 :P Orka gå upp kl 6 imorgon om jag inte har fått sova minst 8 timmar! Eftersom alla mina serier som jag följer inte har börjat för säsongen än, så missar jag inget heller :)

Jag och Emma på Otten, som numera heter Puls? Eller heter det något annat? Har iaf inte varit där än. Men det lär det bli i helgen. Hoppas det är något att ha bara :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0