LillLördag :P

Idag är det onsdag. Känns som att den här veckan går alldeles för sakta. Kanske för att jag har upptäckt att jag kommer vara ledig i en vecka innan skolan börjar igen (den 22:e), då går ju tiden sakta. Men det är inte bara roligt att börja skolan, känns faktiskt riktigt konstigt att sluta jobba. Visst, jag kommer vara kvar som timvikarie på akuten, så dom kan ju faktiskt ringa in mig när dom behöver. Men det kommer ändå inte vara samma sak. Men men, var sak har sin tid i guess.

Jobbar 12-21 idag. Ska fråga om jag får gå lite tidigare i kväll. Men det är ju inte alls säkert att det går, vem ska byta av mig då lixom? Kanske ska festa ikväll med Emma, Fani och Julia + några till. Men vi får se, blir rätt stressigt. Men maybe baby.

Nae, ska väl jobba vidare nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0