Hot hot hot!

Idag har jag varit på Brödernas med Anna och Marika as planed. Något som är värt att upprepas (vilket jag alltid gör när jag är där) är att deras räkor är så sjukt goda! Mums. Kunde bara umgås med mina brudar i några fjuttiga timmar innan jag var tvungen att cykla till jobbet, and here I am now. Hejsan kerstin vad varmt det blev när jag cyklade hit! Trodde jag skulle få värmeslag! Man känner sig ju inte direkt fräsch när man börjar arbetsdagen med svett rinnande ner för pannan. Som tur är har vi en aircon i receptionen. Så den står på för fullt nu! Asså, jag klagar inte på vädret. Tycker bara det kunde ha varit lite svalare när jag måste cykla till jobbet ;P 

Känns heller inte helt okej att jag missade Veronica Maggio igår! Hade ingen aning om att hon skulle ha konsert i Norrköping förens jag läste om det på nt.se. När jag cyklade hem från jobbet igår tyckte jag faktiskt att jag hörde live musik? Men kan det ha varit hon? haha, nja, kanske inte. Det ska ju vara konsert nästa torsdag med, men då är jag i Norge. Så det gör inte så mycket att jag missar det :P I think i will have a good time anyway va ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0