Torsdag

Sitter nu på akuten. Jobbar 16-21. Soft tid att jobba om du frågar mig :P Mår faktiskt helt okej idag, trots att vi var ute på Hugo igår och slog klackarna i taket! Först satt jag, Fani och Julia hemma hos Julia och förfestade lite. Sen gick vi till Hugo vid ca halv 1 tiden. Trots att vi fick stå i kön en evighet så hade vi så sjukt kul när vi väl kom in, så det var absolut värt väntan ;)
Det var helt enkelt bra stämning från början till slut, och det är ju inte varje gång man kan säga det :P haha. Fler sånna kvällar tack! Som Julia så fint skrev "Det går bra nu" haha.

Lovade Aykut att jag skulle komma hem senast halv 4 igår. Han tycker inte om när jag blir borta hela natten, gillar inte att sova själv kanske? <3 Så jag hoppade in i första bästa taxi efter stängning och åkte hem. Dock blev taxiresan mycket dyrare än vad jag hade trott, brukar nämligen kosta runt 100 kr i vanliga fall, men igår kostade det nästan det dubbla? Wierd. När jag endast hade 140 kr kontant i plånboken och chaffören inte visste hur man drog resten från kortet bjöd han på det som fattades! Schysst! :) Tycker det är så nice med trevliga människor som gör gulliga saker mot folk dom inte ens känner xD

Börjar förövrigt bli sugen på att tattuera mig. Inte nåt stort utan bara en liten en nånstanns. Men innan jag gör det måste jag ju komma på vad jag vill tattuera. DET är ju det svåraste. Sen VAR vill jag ha den? haha. Det kommer nog dröja innan jag kommit på allt d här... :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0