What are words if you really don´t mean them when you say them. What are words if they´re only for good times.Then they don´t.


Igår installerade Aykut min nya stationära dator som han köpte av sin chef. Mycket finare och bättre än vår tidigare som hela tiden lägger av. Alltid något fel på grafikkortet, orka lixom. Så igår satt jag och installerade alla nödvändiga program som ex. spotify och Itunes på den. Han har även köpt en laptop som jag har fått använda tills den stationära kunde installeras, och jag som inte direkt gillar att skriva på laptops har därför inte suttit så mycket vid datorn som jag vanligtvis gör, då har jag hellre använt min iphone till det allra nödvändigaste.

Kan inte fatta att det bara är onsdag, känns som att det borde vara fredag eller nåt. Imorgon och i övermorgon ska jag jobba på akuten. Sen är jag ledig i helgen, så skönt. Det behöver jag nu känner jag. Aykut är ledig på söndag så då har vi bestämt att vi ska ha lite qualitytime. Hitta på något kul bara han och jag. Får hoppas att det blir så nu me bara, känns som det alltid dyker upp något när han och jag bestämmer oss för att umgås. Inte okej!
Kanske dra o bada om vädret tillåter? Iof är jag något av en badkruka, ligger hellre och bara solar. Men ett dopp borde jag tvinga mig själv till, så jag iaf kan säga att jag har badat ute i år.



Chris Medina- What are words. Finaste låten, ever <3



Just nu ser jag så sjukt mycket fram emot att åka till Norge. Komma bort från Norrköping ett tag o träffa släkten. Har alltid varit avis på folk som har sin släkt nära, som bara kan hälsa på när dom känner för det. Dock tyckte jag det var jobbigare när jag var yngre, då längtade jag jämt till Norge. Men nu för tiden har jag nog hunnit vänja mig (så mycket det nu går att vänja sig) vid att jag inte träffar dom oftare än ca 1 gång om året, visst skulle jag önska att det blev oftare, men som läget ser ut så blir det inte så tyvärr. Kanske borde göra som så många andra och flytta tillbaka och jobba ihop storskovan? ;P Sen resa jorden runt i ett år typ. Se världen lite. På nått sätt känns det som att jag borde ha gjort det innan jag började plugga, för efter studierna vill jag ju arbeta och göra det ett år eller två innan vi förmodligen skaffar barn. Men men, only time will tell så att säga ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0