Tisdag!


Gissa vart jag är? Haha, ja på jobbet. Endast då jag har tid och ork till att skriva något i den här torrbolliga bloggen. Nu har jag läst igenom alla bloggar jag kan komma att tänka på, alltså folk jag känner, tycker det är ganska ointressant att läsa "kändisars" bloggar. Skiter väl i vad dom gör om dagarna. Så nu är det ca 45 minuter kvar tills jag slutar för dagen. Så skönt! Men har faktiskt haft en riktigt bra dag idag, soft lixom. Inget konstigt här inte. Lugnt och skönt till och med. Vädret utanför ser ut att vara ganska behagligt oxå, så jag får se vad jag sysselsätter mig med ikväll. Älsklingen lär ju inte komma hem förens vid 23 tiden, så honom är d ju ingen ide att planera något med.

Gillar Cityhälsan centrum rätt hårt asså. Alla är så trevliga här. Vet att jag skrev d redan i förra inlägget, men det är värt att upprepas. De få läkare jag har snackat med är dö schyssta, sekreterarna är guld och sköterskorna är riktigt hjälpsamma och glada. Sen verkar det som att typ alla läkare röker och många av ssk me, så d behöver man ju inte hymla med att man själv gör :P Bara att knata några steg utanför dörren o tända ciggen, hur soft som helst. Eftersom jag inte har några speciella arbetskläder på mig så spelar d inte någon roll att jag röker så folk ser heller. Iof går läkarna ut i sina scrubs o röker helt öppet, så d verkar iof inte heller spela någon roll, och ingen skylt med "Rökfritt område" så långt ögat kan nå ;P haha.

Ibland krävs det inte mycket för att man ska vara glad :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0