That green eyes, yeah the spotlight, shines upon you. And how could, anybody, deny you.


Nu är klockan exakt 07.42 och jag sitter på akutmottagningen sedan 43 minuter tillbaka. Kom exakt i tid idag, stressade sönder i morse. Aykut kom in i badrummet där jag stod o sminkade klart mig och sa "klockan är halv 7" Då hade jag varken fönat/plattat håret eller klätt på mig än, och jag började kl 7. Så det blev som sagt lite stressigt. Jag hatar att stressa på morgonen. Hellre gå upp tidigt och hinna med allt jag måste än att sova lite längre och då börja dagen med en puls som är uppe i 120. Slängde mig på cykeln och trampade för glatta livet. Duggade lite idag, inte som igår som tur va.



Vad kul det är när man hör en låt igen som man inte har hört på länge. Speciellt om det är en låt man verkligen har gillat, som denna. Man får lite flashback till hur allting var då och hur man kände sig vid exakt den tidpunkten i livet. Music does that to you.

Shit, nu öser regnet ner. Tack Gud att jag är inomhus. Hoppas att det har slutat tills jag ska cykla hem. Det är ju en trafikfara att cykla i regn, jag såg typ ingenting igår när jag fick kisa för att inte få allt vatten i ögonen.. Men ska man hem så skiter man nog i det. För hem vill man ju. Tror jag kommer sova i några timmar efter jobbet, är trött like hell. Men snart är det heeeeelg xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0