I hate to turn up out of the blue uninvited, But I couldn’t stay away, I couldn’t fight it. I hoped you’d see my face & that you’d be reminded, That for me, it isn’t over.


Idag har man jobbat 12-21. Kändes som något av den längsta dagen ever. Tiden stod lixom still. Sen fick jag cykla hem med regnet piskande i ansiktet. Men förövrigt har det varit en bra dag xP Har precis svullat i mig lite mat, fick lite snabb besök av Ilke som kom o lämnade av några grejer. Imorgon jobbar jag bara 7-12 och sen börjar helgen för mig. Så skönt. Behöver vara lite ledig nu känner jag. Sova ut och kanske städa lite här hemma om jag orkar :P Börjar bli rätt så skitigt nu, haha.

På lördag ska jag nog träffa mamma, Håkan och Laura en sväng. Vet inte riktigt vad vi ska göra än. Men nåt hittar vi nog på. Sen ska jag till Evelina och grilla med några av dom bästa brudarna. Ska bli riktigt kul :D Sen blir d troligtvis utgång. Bra grej att grilla innan så jag får i mig lite mat, tror nog att aptiten finns där då lixom. Inte som annars då jag inte får i mig en mat bit före vi ska ut. Blir inte så lyckat då.

Ne nu ska jag slänga mig i soffan brevid älsklingen och myyyysa  lite.

Lyssnar typ sönder den här låten just nu, älskar´t! Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0