Nyårsfirandet 2010/2011

En riktigt lyckad fest igår måste jag säga! Nyårskvällen började hemma hos mig och Aykut. Emma och Ilke kom hit och vi började dricka lite smått. Förutom Ilke som skulle köra ner oss till Grekiska föreningen senare på kvällen. Som vanligt så sitter vi framför fläkten i köket när vi är hemma hos mig. Varför fastnar man alltid i köket?!

Väl framme på Grekiska föreningen satte vi oss vid ett stort avlångt bord med drygt ett tjuotal gäster runt. Kände i princip ingen där från tidigare, men efter några öl till så släppte vi loss på dansgolvet och hade en riktigt trevlig kväll. Det visade sig att Serbiska föreningen ligger precis brevid grekiska, så vi drog in där och röjde oxå! haha. Tolvslaget höll jag och Emma på att missa, "Varför går alla ut?!" haha. Men vi hann ut i tid till klockan slog 12. Det är en härlig känsla att ha folk man älskar runt sig när man inleder ett nytt år <3



Nyårsblåsan hittade jag på New yorkers julrea :) Älskar rea!













Öl ska det va! Champange, vad är det? :P



Efteråt blev det fyllekäk på Mc donalds. Minns att det var så sjuuukt gott! Sen åkte vi hem och däckade. Idag har jag knappt någon röst kvar och halsen gör ont. Hoppas det försvinner tills imorgon. Emma kom förbi förut och vi gick igenom kvällens alla händelser, låg för det mesta i sängen och as garvade! haha. Sen kom Emmas mamma och släppte av Melissa. När vi började bli hungriga beställde vi två kebabtallrikar från onlinepizza. Men fy fasen va äkligt det var! Vi kunde inte ens äta upp maten utan fick slänga nästan allt! Riktigt onödiga pengar.
Lämnade ett omdöme på deras sida, haha. Något i stil med "maten var så sjukt äklig, den såg redan tuggade ut" osv :P Lite konstruktiv kritik är ju aldrig fel ;P

Nu ska jag lägga mig och självdö på soffan en stund. Har så klart lämnat allt skolarbete tills efter nyår. Så nu har jag en hel del att ta igen tills skolan börjar igen. Får se om jag tar mig i kragen och börjar med det imorgon. We´ll see ;)

God fortsättning till er mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0