Mitt lille land

Nu är jag hemma igen från Norge. Det har varit en bra vecka, men alldeles för kort. Nästa gång tycker jag att vi ska vara där i två. Men jag hann träffa alla jag skulle träffa iaf, och det är ju det viktigaste :) Idag har jag jobbat på akuten, började kl 7 imorse, så jag har sovit 4 timmar natten innan. Så jag är riktigt trött och sliten nu. Man blir verkligen så sjukt trött av att bila i 12 timmar. Trots att jag sov rätt mycket i bilen. Som tur är börjar jag inte jobba förens 16 imorgon. Så det blir sovmorgon! :D

Här kommer lite bilder från Trondheim. Som jag skrev tidigare åkte jag direkt till Trondheims centrum första dagen vi kom till Norge och mötte upp min kusin Hanne och hennes vänner för att gå i ett fackeltåg för att hedra offrerna av terrorattakerna den 22 juli, Oslo och Utøya <3

Trots att det verkligen vräkte ner så hindrade det inte flera tusen av människor i Trondheim från att samlas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0