”Den som anser sig färdigutbildad är inte utbildad, bara färdig.”

Första skoldagen avklarad. Men det gick ju bra, har både hunnit med engelska och företagsekonomi. Alla har sagt att andra året är mycket softare än första, men just nu känns det inte alls som det. Engelskan känns väl kanske mest mäktig, massa läxor och vi får endast snacka engelska på lektionerna. Vilken är helt okej, om det inte vore så att vi ska lära oss medicinsk engelska. Då blev det helt plötsligt lite krångligare. hmm.... Men det ska nog gå bra, få vi hoppas :P

Trodde precis att jag hade glömt mig Iphone i skolan, hade minst sagt panik! Var på väg att tvinga Aykut att åka till Söderköping för att hämta den, när han kommer hem då. Men som tur var fick jag ett sms och det pep till... någonstans. Hittade den till slut dock :D Vilken lättnad xD

Ikväll drar jag och Majken på förhandsvisningen av någon film, vet inte ens vad den heter :P haha. Men bio som bio. Älskar´t! Ska köpa massa popcorn som jag ska moffa i mig oxå, det är jag värd, första skoldagen avklarad och allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0