Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt?

Fy sablans vad kallt det var i morse! - 15°! Inte klokt. Jag som hade hoppats på lite vårvärme nu, kändes ju ganska nära då solen har legat framme och snön hunnit smälta, men nu som sagt, är det återigen vinterland i Sverige. Me dont like :(
 
För övrigt så har Aykut köpt en bil, bara sådär. Han kom och hämtade mig efter jobbet igår i en grym BMW, och inte Silvia då, utan mörkblå. Först trodde jag att det var typ Anna och Olgays bil. Han var tvungen att visa mig köpespapperna innan jag trodde honom. Gäller att inte säga något innan! Blev något snopen, sen lite irriterad, sen lite ledsen då han har sålt Silvia utan att jag fått veta något innan, älskade ju den bilen :( Men nu är jag mest glad då den är så sjukt bekväm och faktiskt mycket bättre än Silvia. Ut med det gamla och in med det nya, eller hur säger man? :P
 
 
I lördags var det ju då 1-års firande av Franz Jäger! The place to be! Jag, Amanda, Anita och Andreas hade lite förparty hos Amanda, kollade på Mello (fy, har jag verkligen blivit en sån som använder ordet Mello? :O). Fel låt vann, dock fanns det inte så mycket att välja mellan, men trots det var det alltså fel låt som vann punkt.
Sen begav det sig till FJ. Mycket folk, riktigt skoj! Dansade som gääälningar på dansgolvet som sig bör x) Bugg med någon jag inte minns vem! haha, men kul var det! Gillar Värmekyrkan, så stort dansgolv, bra musik (för det mesta) och nice folk. Många faktorer som gör det blir till ett bra ställe med andra ord :)
 
 
Vad är en partykväll utan åtminstonde ett duckfacekort? x)
 
 
Nu slutar jag om exakt 19 minuter :D Jag, Julia och Diana ska gå på långpromenad till Ektorp och tillbaka hade vi tänkt. Vart ligger Ektorp? haha, duktig tjej.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0