Sova bör man, annars dör man.

Trött, trött, trött. Men tack Gud för solen som tittat fram de senaste dagarna. Vilken underbar känsla när man går upp aptidigt och inser att solen faktiskt också har hunnit fram. Stor skillnad är vad den gör!
 
 
Trött tjej i morse!
 
Var ute med Anita i helgen, Hugo, the place to be :P Satt hemma hos henne först och drack o snackade skit :) Blev att vi kom in på träning, och till min stora förtjusning berättade Anita att på Nordic så ingår solning i medlemskapet, hur mycket man vill! Sjukt värt! Så nu har jag bestämt mig för att börja träna, igen. Med tanke på hur mycket pengar jag lägger ut i månaden på solarium så kommer det löna sig med att börja på Nordic, vare sig hur många gånger jag kommer använda gymmet ;) Men jag ska nog lyckas ta mig i kragen och träna lite också, dock kommer jag inte sätta min fot innanför ett gruppträningspass, hatart! Hetsen som uppstår lixom, fruktansvärt, ska jag träna så ska jag göra det i min egen takt, ingen ska stå och skrika på mig att jag minsann orkar 10 till!!!! haha. Alla är vi olika antar jag, finns ju dom som älskar att träna i grupp, något om att motivera varandra, pyttsan! :P
 
 
En ego-pic innan utgång i lördags :P Döskallemodet har även drabbat mig..
 
Kom hem för en stund sedan från bion med Amanda. Filmen var riktigt bra! Fast man insåg att trailern verkligen var skickligt gjord eftersom alla de roligaste bitarna hade man redan sett. Gillar dock tanken med att zombies omvandlas tillbaka till människor, tror inte att det finns någon annan film där det händer faktiskt, brukar ju vara the other way around så att säga.  Rekommenderar den i alla fall! När du ser den hoppas jag dock att du slipper sitta brevid fjortisar som utropar "OH MY GOD" var 3:e minut.
 
Nu ska jag lägga mig under täcket och spela lite Candy crush (yepp, det fungerar igen, lycka!) innan jag ska sova, grymt trött och seg i hela kroppen. Imorgon börjar kneget 06.45, så det är bara att släcka lampan tidigt.
 
 
Nattinatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0