Parkhäng, snapsvisor och många skratt :D

Midsommar blev rätt så lyckat trots att det som vanligt blev lite planerat i sista stunden så där. Vi blev ett gäng som satt ute och grillade, kött och potatissallad ofcourse :P Smarrismarr! Drack och lyssnade på Sveriges bästa snapsvisor! haha, tror iof att det bara var jag som njöt av dom vackra texterna, ett ex: "Om jag var ett kristallglas och du var en kall liten isbit, så skulle vi tillsammans bli en grogg" haha. Eller nja, nått åt det hållet gick den iaf, riktigt roligt efter ett par öl kan jag lova :D haha. Senare drog vi in till Tamara och fortsatte drickandet där, lyssnade på musik och snackade skit. Eftersom de flesta i gänget var sugna på att dra ut och dansa tog jag på mig uppdraget att ringa runt till stans uteställen för att hitta något öppet, lättare sagt än gjort, men lucky oss så var Wasa öppet åtminstonde, så dit begav vi oss!

Vet faktiskt inte exakt hur länge jag stannade, men jag antar till stängning :P Hade iaf det riktigt nice där inne och träffade en gammal kompis som jag inte har träffat på as många år. Alltid trevligt att catcha up lite :) Efter Wasa hamnade jag hemma hos Gunay, tog vi taxi eller gick vi? Att jag alltid ska ha såna minnesluckor alltså, spelar ingen roll hur mycket/lite jag dricker. Hängde typ där ett tag, haha, tog sen en taxi hem, DET minns jag iaf :)

Men summa sumarum, det var ett trevligt midsommarfirande!









Blev inte så många bilder under kvällen som jag kanske hade hoppats på. Fani hade systemkameran med sig, men frågan är om vi använde den så mycket då det oftast blir mobilerna som används numera, Instagram med andra ord :P (follow me? ---> geving)

Det har för övrigt varit en sjukt stressig kväll på jobbet och patienterna har svårt att acceptera att det är långa väntetider och hög belastning, så vem tror ni får ta klagomålen och irritationen? Jo, den som sitter i luckan såklart, JAG med andra ord. Men men, bara att bita ihop och hoppas på att klockan blir 9 snart, för då får jag gå hem! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0