I'm always dragging that horse around, And our love is pastured such a mournful sound, Tonight I'm gonna bury that horse in the ground, So I like to keep my issues drawn, But it's always darkest before the dawn.


Har så fruktansvärt tråkigt just nu. Sitter i receptionen på akuten och här händer det inte mycket kan jag lova!
Sen är vi en man kort i dag så det kan bli så att jag måste sitta här hela dagen! Fan asså, inte okej någonstans! :S Förstår inte hur jag pallade när jag sommarjobbade här förra sommaren, då satt jag bara i receptionen hela dagarna (det var alltså innan jag fick skriva). Så man har ju varit uthållig, jämfört med hur det känns nu.
Sen gör det ju inte situationen bättre att det faktiskt är helg och jag egentligen inte vill jobba. Ikväll blev jag bjuden på en fest hos Mike, och en hel del vänner ska gå. Men då jag jobbar imorgon med start kl 7, så kan jag inte närvara. Suck. Hatar att jobba helg. Försökte byta passet med en kollega, men det sket sig, så det är bara att bita i det sura äpplet I guess.

På måndag ska jag åka med mamma, Håkan och Oskar till Eskilstuna Zoo. Har aldrig varit där förut så det ska bli kul med en liten dagsutflykt :) Är bara rädd för att jag kommer vara helt slutkörd efter jobbet och måndag är min enda lediga dag innan det är back to work again, så nästa helg är allt bra efterlängtat, då är jag ledig iaf.
Är riktigt trött på Kolmårdens djurpark, speciellt efter att jag arbetade där en sommar, så det ska bli kul att se ett något nytt på Zoo-fronten :P Har inte ens någon koll på vad de har för djur där. Suprise, suprise.

                                      
Lyssnar för övrig typ sönder den här låten nu, så sjukt bra.
Älskar Florence + the machine! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0