I'm bulletproof, nothing to lose Fire away, fire away. Ricochet, you take your aim Fire away, fire away. You shoot me down but I won't fall I am titanium. You shoot me down but I won't fall I am titanium.


Dagen började med att jag knatade mot stan för att träffa Fani och Julia för lite shopping! Hittade ett snyggt linne på Monki, som jag troligtvis ska ha på mig imorgon, om jag bestämmer mig för att dra på fest vill säga. Har inte riktigt bestämt mig än. Kan ju kanske va skönt med en festfri helg lixom :P Senare kom även Elin, och vi drog oss hemåt. Surfat runt på olika hemsidor som säljer maskeradoutfits! ;D För snart är det ju faktiskt Halloween! Feeeest! :D Hittade en snygg polisdräkt som jag såklart klickade hem :)


Vad tycker ni? Me like alot! xD

Så den 29:e är det fest här hemma! Ska bli riktigt nice! Hoppas alla kommer utklädda dock. Jag brukade hata att klä ut mig. Men, som jag upptäckte efter förra årets Halloween, går man in för det lite så blir det riktigt kul!

Jag och Elin drog sedan till Filmstaden där vi mötte upp Amanda för att gå och se "Abduction". Filmen började bra, men höll kanske inte riktigt måttet :P Eller vad säger ni tjejer? haha. Taylor Lautners kropp är ju dock inget att klaga på :P
På väg hemåt ringde jag till Julia Gergin som va ute och cruisade i stan med Maria, så vi bestämde oss för att ses och dra till Munken, där det som alltid är jätte svårt att få ett bord! Men tillslut hittade vi ett, värst turen. Drack faktiskt bara EN öl! Sånt händer ju bara inte?! haha.

Har iaf haft en super nice dag med dom bästa tjejerna! I <3 my friends :D

Älskar för övrigt den här låten! Har till och med lagt till den som ringsignal, efter mycket om och men. Ingen kan säga att det är lätt att lägga in en ringsignal på en Iphone..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0