Lianna shoes

I ett tidigare inlägg skrev jag att jag och Aykut skulle umgås hela förra söndagen. Som jag misstänkte blev det ju inte så när han ist var tvungen att jobba då hans chef bestämde sig för att dra till Turkiet i två veckor. Lite surt. Men nu idag när Aykut kom hem (med McDonals mat :P) sa han att han tycker att vi ska dra på en kryssning, bara han och jag <3 Vadå en trevlig överaskning? Självklart är det en superduper bra ide! xD Det kan man ju iaf kalla quality time lixom <3 Sen exakt var vi ska åka, Helsinborg, Tallin eller nåt annat ställe vet vi inte än. Men det blir ju iaf en kryssning då man är borta i 2 dygn. Mys :D Har inte varit på kryssning sen vi åkte med Hermelingänget. Fan va kul det var! :D



Idag har jag förutom moffat hamburgare även klickat hem ett par as gorgeous shoes från Nelly. Första gången jag såg dom var på Fanis fötter. Så jag frågade om det skulle vara okej för henne att jag skaffade likadana, och det var det som tur va! :) Så om 1-3 dagar så piper det till i telefonen så kan jag gå och hämta ut dom! :D Hoppas dom kommer innan jag drar till Norge. Tror iof inte d. Så jag får be Aykut hämta ut dom isf. hmm... om han ens får hämta ut mitt paket?! Jag kommer ju ta me mig mitt legg till Norge. Oj då, det här var nog inte så genomtänkt... Aja, det löser sig nog.
Imorgon är det jobb på schemat igen, 16-21. Men innan det ska jag träffa Anna och Majken på Brödernas cafe. Har inte träffat Anna på as länge nu! Så det ska bli riktigt nice asså :) <3 Hon och jag kanske träffas max 5 gånger per år (om ens det) men ändå känns det som att det var igår när vi väl ses. Älskar´t! Hon är den vän jag har haft längst. Lärde känna henne när vi skulle börja tvåan. Vilka småskitar vi var på den tiden. haha. Time flies dårå :P

Ne nu ska jag snart nanna kudden, så jag orkar upp imorgon. Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0