In Norway <3

Nu ær jag som ni kanske førstår i Norge. Har det jætte bra med min slækt. Bor hos min moster + kusiner i Jakobsli medans mamma och Håkan sover i stugan i Meråker. Det førsta jag gjorde nær vi kom till Trondheim var att åka in till stan och møta upp Hanne och hennes vænner før att gå i ett fakkeltåg till minne av dom døda efter terrorattaken. Jag kommer lægga upp lite bilder från det nær jag kommer hem.

Annars har jag varit och besøkt min farmor, farfar och pappa. Æven en hel del shopping har jag och mina kusiner (Hanne och Marte) hunnit med. Jag brukar førsøka tænka på att det ær mycket dyrare i Norge och att jag egentligen borde vænta med att shoppa tills jag kommer hem. Men med den rean som det ær nu nær jag ær hær så ær det nog tom billigare hær æn vad det ær i Sverige. Så det ær ju bara att køra? Ikke sant? ;P

Idag ska jag, Marte, mamma och Håkan åka till Frælsningsarmèn dær vi ska træffa min mammas moster, Elbjørg <3 Sen ska vi nog en svæng på stan igen och kolla in Olavfestdagan som børjar nu i Trondheim. Ska nog æven hinna med ett besøk hos mina farførældrar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0