Livets alla nöjen.


Känns faktiskt lite tråkigt att julen och nyåret redan är förbi. Ska man vänta ett helt år nu till nästa gång? Fyllt år har jag oxå gjort, så nu är även det ett helt år kvar till nästa gång. Jag gillar att ha en anledning till att fira! haha. Iof fyller Emma och Marika år den här månaden. Det kan ju vara värt att fira! haha ;) Sen viskade en fågel i mitt öra att det kanske blir fest nästa lördag, så egentligen är väl inte ALLT roligt över bara för att julen och nyåret är det :P

Imorgon har jag tvättstugan. Jippiiii... eller nåt. Sen ska jag se till att skriva klart sammanfattningarna av rapporterna. Så kan jag lägga det bakom mig. Skulle vara bra om jag hann med att plugga lite anatomi innan skolan börjar igen. Har ett omprov att skriva, det SISTA anatomiprovet EVER! Så bara det borde ju vara motiverande nog. Illa om jag inte får till det den här gången! haha, hoppas läraren inte gör ett nytt prov utan tar samma prov igen. Som hon hade gjort en annan gång enligt en klasskamrat :P Då borde det ju inte vara så svårt :O haha.

Hatar januari, månaden efter julen och man är lagom BROKE! Alla pengar har lagts på julklappar och mellandagsrean. Samma visa varje år :P Det är väl tänkt att man ska roa sig med det man har fått och köpt och därför inte ha något behov av att spendera några pengar. Men är man någonsin helt nöjd med det man har? Eller är vi materialister ända in till benmärgen.

All you need is love <3

Jag och Aykut 2007. Här satt vi utanför den svenska ambassaden i Istanbul och väntade i flera ( läs: AS MÅNGA) timmar på att vi skulle bli insläppta, så att Aykut kunde ansöka om sitt tre månaders visum till Sverige. Kallt som sjutton, men trots allt ett trevligt minne :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0