En vanlig lördag på jobbet, regn och rusk, trött och sliten.

Nu är jag så sjukt trött. Tror jag har nått toppen av trötthet, går det att vara tröttare?

Sitter på akuten och har börjat jobba för 1 timme och 18 minuter sedan. Ska jobba tills kl 16.00. En evighet med andra ord.
Imorse mådde jag inte alls bra, ont i halsen och huvudvärk. Sån där känsla man har innan man blir sjuk. Lite svullna halsmandlar och dåsighet. Suck. Hoppas verkligen inte jag blir sjuk.

Jag vet inte ens när jag börjar skolan. haha. Har försökt flera gånger att logga in på fronter men antingen så är mitt lösenord fel, eller användarnamnet. Har inte loggat in på hela sommaren så nu är det som bortblåst. Får helt enkelt fråga nån i klassen. Kan ju va bra att veta lixom :P Ser faktiskt fram emot att börja skolan igen. Visst, det hade ju inte varit fel med lite ledigt innan, men det ska iaf bli kul att träffa klassen igen. Gillar min klass <3

Igår var jag ledig, min enda lediga dag i veckan. Den spenderade jag med att städa och tvätta. Heeeela dagen, gick inte utanför dörren en endaste gång. Men det behövdes verkligen. Fy så skitigt det var. Har inte dammsugit på jag vet inte hur länge. Snusk. Men nu är det rent och fint igen. Synd bara att det inte alls dröjer länge tills det blir dammigt igen, suck.
Ikväll däremot ska jag unna mig att dra till antingen Trägårn´eller Världens bar med Fani och Julia, och kanske Emma. Dricka lite öl tänkte jag, inte för att det känns jätte gott just nu. Men förhoppningsvis har jag byggt upp ett sug tills dess :P Men d får inte bli för många, ska jobba imorgon igen. Börjar kl 12. Man vill ju vara någorlunda pigg på jobbet, och inte alls som jag känner mig just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0