Kick off xD

Idag har jag varit i skolan och haft engelska. Vid typ halv 2 körde vi hem till min lärare och körde igång lite kick off :D Vi började med att käka lunch, sen fick dom som ville spela brännboll på en fotbollsplan inte allt för långt bort. Jag som HATAR att spela brännboll fick vara domare (en stund) :P Det var iaf skit kul att kolla på när alls sprang och försökte pricka bollen med basebollsträt :P Måste säga att Madde rulade ganska rejält! :O Sen gick vi tillbaka till Annica, som förövrigt bor i ett av dom finaste husen! Dom har renoverat sen (jag tror hon sa) 90 talet (!!), så ja. Ni kan ju tänka er att det var riktigt grymt :) Vi drack lite vin (för min del: läs öl) och snackade om allt mellan himmel och jord. Jätte nice med andra ord :D

Efter det drog jag och Christine till Harrys och satt o snackade och drack några till öl. Sen hoppade hon på bussen hem till Viken och jag knatade hemåt :) Härligt att gå i en klass där människorna är super grymma, inte en endaste som jag inte tycker om asså. ITS a BLESSING. Tyvärr hade jag glömt kameran hemma, så några kort togs inte. Men här har ni några kort från skolavslutningen hemma hos Emma i början av sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0